Hej främling.

Denna texten skrev jag året 06, alltså fyra årsen. Och nu, fyra år senare så vet jag allt detta.

Hej främling,
vart finns du någonstans?
Bor du långt ifrån mig eller i närheten?
Antagligen långt bora, jag känner ju inte av dig.
Hej främling,
hur ser du ut?
Har du långt eller kort hår?
Mamma sa att du hade långt, men man förändras ju på 10 år, har du?
Hej främling,
vet du vem jag är?
Antagligen inte, eftersom du aldrig var där när jag föddes.
Mamma var hos mig, men inte du.
Hej främling,
tänker du på mig ibland?
Jag tänker iallafall på dig.
Hej främling,
jag undrar vad du gör om dagarna?
Leker du med dina nya barn, kramar din nya tjej?
Mamma berätta att jag har en storasyster, men hon vet väl inget om mig.
Precis som du.
Hej främling,
jag har så många frågor utan svar.
Men denna frågan är den största.
Hej pappa,
vem är du?



Kommentarer
Postat av: Linnea

<3

2010-09-27 @ 15:02:51
Postat av: Syster

Du e så fantastiskt duktig på att skriva min lilla bebis :)

2010-10-05 @ 00:55:04
URL: http://natalienorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0